Onze missie "Wij gaan voor dé ultieme vakantiebeleving van onze gasten"

De Houters cultuur

Onze kracht is onze familie. Wij zijn niet alleen een familiebedrijf, wij zijn met elkaar ook één gote familie. We wonen, leven en werken met elkaar op het mooiste eiland van Nederland. Altijd gezelligheid en samen delen we de zelfde passie! Passie voor onze zaken. 

Dit zijn onze kernwaarden; Ze beschrijven wie we zijn en waar we met elkaar voor staan. Het zijn de bouwstenen voor onze cultuur.

PASSIE

Wij doen alles met passie. 

Passie voor ons product, onze gast, ons eiland en onze collega’s. We hebben aandacht voor elkaar. Alleen zo worden we een team met elkaar en onze gasten en worden we beter en beter. We hebben passie voor wat we doen, met heel veel energie en altijd met 100% inzet.

DOEN

Handen uit de mouwen

Geen woorden, maar daden. Wij noemen dit gewoon doen. Je idee is niets waard zonder uitvoering, dus wacht niet tot je idee perfect is, want dan ben je te laat. Wij zijn succesvol geworden door elke dag een beetje beter te worden. Stap voor stap, detail na detail: doen.

PUUR

What you see is what you get.

Je maakt dingen niet mooier, maar je maakt gewoon mooie dingen. 
We zijn eerlijk en direct, ook als dat moeilijk is. We doen wat we beloven. En we staan open voor kritiek. Bij ons weet je dat het goed zit, of je nou klant of collega bent. Openheid en eerlijkheid zorgen voor de beste relaties, omdat dit tot vertrouwen en geloof leidt.

PLEZIER

Het leven is kort, geniet er dus van en maak plezier.

Dat doen wij ook. We werken met passie aan het product dat er ooit is geweest met de beste service, maar nemen onszelf daarbij vooral niet te serieus. Door met een knipoog naar de wereld en onszelf te kijken blijven we met beide benen op de grond staan. Natuurlijk zijn we serieus op belangrijke momenten en werken we hard, maar we zorgen ook dat we genoeg lol maken. Het liefst met elkaar en onze gast!

BELEVING

Om “WOW” te zijn moet je jezelf onderscheiden

Wij zijn geen gemiddeld bedrijf, onze service is niet gemiddeld en we willen niet dat onze mensen gemiddeld zijn. Als organisatie zijn we samen met jou continue op zoek naar een duurzame manier om “WOW”-momenten voor onze gasten en onzelf te creëren.

Wat maakt nu dat de beleving van onze gast keer op keer ver boven de verwachting uitsteekt? Om “WOW” te zijn moet je jezelf onderscheiden, wat betekent dat je iets doet dat boven en verder gaat dan verwacht.